w

Nowa odsłona serwisu PISF od GoldenSubmarine

Nowa odsłona serwisu pisf od goldensubmarine

10 lat Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i czas wielkich sukcesów polskiej kinematografii na arenie międzynarodowej to doskonały moment na odświeżenie serwisu internetowego instytucji. Za realizację www.pisf.pl odpowiedzialna była agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

Nowy serwis PISF zbudowany jest w technologii RWD, umożliwiającej użytkownikom swobodne korzystanie z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Jego design i kafelkowa formuła, a także podział na kilka sekcji tematycznych ułatwiają szybkie dotarcie do najważniejszych informacji.

– Przystępując do prac nad unowocześnieniem strony PISF, skupiliśmy się na specyfice jej odbiorców – ludzi związanych z branżą filmową: osób bardzo aktywnych, poszukujących konkretnych informacji, często korzystających z tabletów czy smartfonów – komentuje Piotr Ochocki, account manager w GoldenSubmarine.

– W tym roku obchodzimy dziesięciolecie istnienia. Nowoczesny, odświeżony serwis jest odbiciem pozytywnych zmian, jakie zachodzą w polskiej kinematografii. Naszym celem było uporządkowanie treści znajdujących się na stronie i przedstawienie ich w nowy, wizualnie atrakcyjny sposób, wyrażający PISF jako instytucję związaną ze sztuką filmową – dodaje Rafał Jankowski, Rzecznik Prasowy PISF.

Strona Instytutu zawiera szereg informacji dedykowanych osobom i instytucjom związanym ze środowiskiem filmowym. Posiada też specjalne sekcje dla młodych osób zainteresowanych sztuką filmową oraz jej współtworzeniem. Wiele interesujących multimedialnych treści znajdą też na niej fani kina.

Całość dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej oraz angielskiej.

Polski Instytut Sztuki Filmowej to powstała w 2005 roku instytucja kultury, odpowiedzialna za rozwój polskiej kinematografii oraz promocję polskiej twórczości filmowej za granicą. Zadaniem PISF jest także wspieranie debiutów oraz rozwój artystyczny młodych twórców filmowych, edukacja, wspieranie utrzymywania archiwów filmowych i cyfryzacja kin.

Mosqi. To wprowadza na rynek nową markę

MOSQI.TO wprowadza na rynek nową markę

Pilsweizer podsumowuje i kwartał - wzrosty sprzedaży o 130 proc. , rozbudowa dystrybucji, nowe produkty

Pilsweizer podsumowuje I kwartał – wzrosty sprzedaży o 130 proc., rozbudowa dystrybucji, nowe produkty