w

Nowy dyrektor w code.insights

tomasz choroszewski

Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. Objął stanowisko Deputy Customer & Data Intelligence Director.
Tomasz Choroszewski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji code.insights w dziedzinie analityki digitalowej.

Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu Data Intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów. Obecnie skuteczne działania marketingowe muszą opierać się na analizie danych. Zestawianie różnych badań dotyczących konsumentów i ich zachowań pozwala optymalizować kampanie i skutecznie docierać do grup docelowych – mówi Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

 

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia, Choroszewski pracował w TVP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.
Tomasz Choroszewski skończył Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Monster Polska, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni.

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

andrzej salski

Andrzej Salski objął zarządzanie działem SOCIAL MEDIÓW w agencji Synertime

youtuberzy mamiko i naruciak w produkcji axn 5

YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN