Po zajęciu pierwszego miejsca w opublikowanym w styczniu raporcie RECMA Network Diagnostic, w lutym OMD została okrzyknięta najbardziej kreatywną agencją wg GUNN REPORT!
W opublikowanym 21 lutego raporcie Gunn Report for Media dom mediowy OMD po raz siódmy został okrzyknięty najbardziej kreatywną agencją na świecie. Biorąc pod uwagę, że raport jest przygotowywany od 2004 roku jest to wynik spektakularny. Gunn Report for Media jest standardem dla oceny kreatywności domów mediowych. Agencje są oceniane na podstawie rezultatów, jakie osiągnęły w najważniejszych konkursach branżowych na całym świecie. Z 331 punktami, OMD łatwo pokonał drugi rankingowy MindShare (WPP), z ilością 229 punktów oraz zajmujący trzecie miejsce Starcom (Publicis) z 218 punktami.
To już drugi tak spektakularny sukces OMD w tym roku. W styczniowym raporcie RECMA Network Diagnostic OMD znalazło się na szczycie rankingu po raz trzeci z rzędu. Raport podsumowuje wyniki agencji w 46 krajach. W każdym z nich domy mediowe oceniane są w oparciu o zestaw 14 kluczowych wskaźników wydajności, podzielonych na cztery kategorie: Compitches (Competitiveness in pitches), Momentum, Specialized Resources i Client Profile. Jest to dogłębna i wszechstronna analiza mocnych i słabych stron wszystkich agencji medialnych na całym świecie.
Źródło: mat. pras.