Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Think Kong dla SAS Institute

program afiliacyjny

Agencja Think Kong rozpoczęła współpracę ze światowym liderem w zakresie analityki i oprogramowania Business Intelligence, SAS Institute.

logo Think Kong

W ramach podpisanej umowy Think Kong jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację promocyjnej kampanii online dla nowego produktu – SAS® Visual Analitics, służącego do szybkiej i kompleksowej analizy wielkich zbiorów danych. Jest to zaawansowane technologicznie narzędzie informatyczne, które zapewnia błyskawiczny dostęp do danych i możliwość przeprowadzania złożonych analiz, a z drugiej strony jest niezwykle proste w obsłudze i oferuje intuicyjny dostęp do raportów. Ze względu na tą specyfikę produktu kampania jest szeroko adresowana do zróżnicowanego grona odbiorców zarówno analityków i użytkowników technicznych, jak również użytkowników biznesowych w tym managerów i wyższej kadry zarządzającej. Za realizację projektu z ramienia agencji Think Kong odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Adama Skrzypka. Współpraca ma charakter projektowy.

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 60 000 firm i instytucji w ponad 130 krajach, w tym 90 przedsiębiorstw z pierwszej setki listy 2012 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą BI. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 osób. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej.


Źródło: mat. pras.