w

„Otwórz się na możliwości” – Porta w nowej odsłonie

„otwórz się na możliwości” – porta w nowej odsłonie

„Otwórz się na możliwości” – pod takim tytułem 13 kwietnia br. ruszyła kampania marketingowa największego polskiego producenta drzwi Porta KMI Poland. Nowa linia komunikacji bazuje na emocjach i bliskości marki z klientem.

Kampanię marketingową Porta KMI Poland na rok 2015 rozpoczyna film reklamowy „Otwórz się na możliwości”. Spot odzwierciedla odejście przez Porta w komunikacji z Klientem od typowo technicznych aspektów drzwi, co charakterystyczne jest dla branży stolarki otworowej. W reklamie położono nacisk na nawiązanie bliskiej relacji z konsumentem przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych.

Zależało nam na zaprezentowaniu marki otwartej na potrzeby konsumentów oraz przedstawieniu drzwi nie jako wartości samej w sobie, lecz zaspokajającej potrzeby bycia trendy, wyrażania siebie i swoich emocji. Chcielibyśmy, aby nasza marka zachęcała do odważniejszego podchodzenia do zmian, otwierania się na nowości – mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w Porta KMI Poland. – W naszym życiu przechodzimy codziennie przez wiele par drzwi. Za każdymi kryje się jakaś historia, jakiś świat, emocje. Chcemy, aby proponowane przez nas inspiracje pozytywnie dopełniały codzienne doświadczenia – dodaje.
Porta drzwi

Równolegle ze startem kampanii „Otwórz się na możliwości” uruchomiona została nowa strona internetowa www.porta.com.pl, która ma za zadanie przyspieszyć i ułatwić pracę z Klientem. Przy tworzeniu strony zadbano nie tylko o jej nowoczesny wygląd, ale także funkcjonalność i wygodę użytkowania dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak konfigurator produktu, szczegółowe filtrowanie czy mobilna wersja narzędzia.

Zaproponowany przez nas nowy podział oferty jest przede wszystkim zrozumiały dla osób, które na co dzień nie zajmują się sprzedażą drzwi. Dodatkowo na każdym etapie zapoznawania się z ofertą dostępne są wpisy z bloga Porta wspierające decyzję zakupową. Dzięki tego typu rozwiązaniom możemy w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów – mówi Piotr Chodak, Specjalista ds. Komunikacji w Porta KMI Poland.
Porta drzwi_02

Kampania reklamowa Porta KMI Poland obejmuje telewizję – kanały ogólnopolskie i tematyczne – oraz ogólnopolskie serwisy internetowe, wyszukiwarki, sieć kontekstową Google oraz YouTube.
Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom (Starcom MediaVest Group), za kreację reklamy jest odpowiedzialna agencja GPD Advertising oraz dom produkcyjny Papaya Films, zaś działania PR prowadzi agencja Alert Media Communications.

Kampania prezydencka w social media – kto wygrywa w wyścigu do pałacu prezydenckiego?

Kampania prezydencka w social media – kto wygrywa w wyścigu do Pałacu Prezydenckiego?

Alkohol przesłania ci drogę

Alkohol przesłania ci drogę