w

Kampania prezydencka w social media – kto wygrywa w wyścigu do Pałacu Prezydenckiego?

Kampania prezydencka w social media – kto wygrywa w wyścigu do pałacu prezydenckiego?

Obecność polityków w mediach społecznościowych jest dziś jednym z podstawowych elementów kampanii wyborczych. Z okazji zbliżających się wielkimi krokami wyborów, Sotrender postanowił bacznie przyjrzeć się aktywności w mediach społecznościowych kandydatów do najważniejszego urzędu w państwie.

Aby odpowiedzieć na pytanie, jak kandydaci na prezydenta radzą sobie w mediach społecznościowych na niecały miesiąc przed wyborami i który z nich prowadzi najintensywniejszą komunikację w społecznościach, zmierzyliśmy popularność prowadzonych przez nich profili, sprawdziliśmy, jak bardzo angażują się w interakcje z użytkownikami oraz zbadaliśmy zainteresowania ich fanów. Który z polityków, poza Bronisławem Komorowskim, dominującym w zestawieniach Sotrendera, najbardziej wyróżnia się na tle konkurencji?

Raport zawierający wszystkie wnioski z badania znaleźć można tutaj.

Lovebrands relations dla grupy pracuj

LoveBrands Relations dla Grupy Pracuj

„otwórz się na możliwości” – porta w nowej odsłonie

„Otwórz się na możliwości” – Porta w nowej odsłonie