W związku z niedawno wygranym przez agencję reklamową Dziadek Do Orzechów przetargiem na obsługę komunikacji sieci restauracji Olimp, oficjalnie ogłosili zmianę modelu biznesowego agencji.
Podczas analizy strategii biznesowej nowego klienta, zwróciliśmy uwagę na model naliczania opłat za posiłki, oparty o wagę nałożonych na talerz potraw. Zainspirowani tym system rozliczania, w dniach 29-30 czerwca 2017 roku wprowadzimy go do Dziadka do orzechów. Wszystkie zlecenia, zamówione u nas w tych dniach, wyceniane będą po wielkości przygotowanych przez nas plików (obliczane w megabajtach). Przed przystąpieniem do realizacji projektu klient dostanie od nas estymację wielkości dokumentów.
Cena za 1MB naszej pracy ustalona została na poziomie 49,90 zł.
Liczmy, że nowy system wycen przełoży się na jeszcze większą transparentność prac agencji.
Kończąc, dziękujemy sieci Olimp za wybranie naszej agencji jako wiodącej agencji komunikacyjnej oraz za inspirację, prowadzącą do prawdziwej innowacji w świecie kreatywnym.
Z poważaniem – zarząd agencji, Albert Stęclik, Tomasz Gębala, Konrad Helwig
Hm… to może powodować nagły rozkwit wodolejstwa, powiększania grafik, generowania masy raportów itp. 😉
może, ale nie musi 😀
zrób podgląd reklamy – eksportuj w print quality i 1200dpi, niech płacą 🙂