w

Piotr Jaworowski i Patrycja Lukjanow polskimi jurorami w konkursie Cannes Lions 2017

Piotr Jaworowski i Patrycja Lukjanow polskimi jurorami w konkursie Cannes Lions 2017

Dwójka przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej będzie zasiadać w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions:
Piotr Jaworowski, Creative Director w Agencji Syzygy będzie oceniał prace w kategorii Digital Craft.

Patrycja Lukjanow, Associate Creative Director w Satchi & Satchi weźmie udział w obradach Promo & Activation Lion.
Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-24 czerwca 2017 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.

Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako prawdziwe święto kreatywności i miejsce spotkań reklamodawców oraz ekspertów komunikacji marketingowej.

Rozdawane w konkursie statuetki Lwa są potwierdzeniem najwyższej klasy kreatywności i profesjonalizmu w komunikacji marketingowej, a jurorzy konkursu wybierani są spośród ekspertów, posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie. Rygor procesu i kryteria wybierania zwycięskich prac nie ma sobie równych w branży. Do konkursu co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Więcej o konkursie i festiwalu na: www.canneslions.com

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

sebastian szade

Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie. Awansuje również Paweł Piasecki

Akcja społeczna agencji Mother London

Akcja społeczna agencji Mother London