w

Poczta Polska na platformie TikTok

Tiktok chiny
tiktok chiny

Poczta Polska oficjalnie uruchomiła swoje konto na TikToku. Na profilu @pocztapolska_pocztex publikowane mają być materiały łączące treści edukacyjne z luźnym i kreatywnym contentem oraz trendami.

@pocztapolska_pocztex Jesteśmy! 👋 #pocztapolska #pocztex ♬ Shout Out (No Vox) – Chris Alan Lee

Na profilu @pocztapolska_pocztex pojawił się już pierwszy film, w którym pracownicy Spółki ustawili się w napis nazwy popularnego serwisu. Jest to jednocześnie powitanie, jak i zapowiedź dalszych działań Poczty na tej platformie.

– Obecność Poczty Polskiej TikToku może być pewnym zaskoczeniem dla naszych Klientów. Uruchomiliśmy profil na tej popularnej platformie, aby umożliwić bliższy kontakt i zapewnić lepsze, skuteczniejsze dotarcie szczególnie do młodych odbiorców. Poprzez luźną formę filmów chcielibyśmy również edukować społeczność TikToka z zakresu usług i działalności pocztowej. Celem naszych aktywności jest przedstawienie jednej z najstarszych polskich spółek w sposób atrakcyjny i angażujący dla wszystkich obserwujących – mówi Daniel Witowski, Zastępca Dyrektora Biura Ładu Korporacyjnego ds. Komunikacji i Marketingu.

Bohaterami filmów będą zarówno pracownicy Poczty Polskiej, jak i osoby reprezentujące społeczność potencjalnych odbiorców. Aktorów wybrano w wewnętrznym konkursie przeprowadzonym w Spółce.

W ostatnich tygodniach Poczta Polska rozpoczęła długofalową kampanię influencerską dla marki kurierskiej Pocztex oraz usługi Q-Doręczenia związanej z elektronicznymi doręczeniami.

Przemyślane i atrakcyjne posty i filmy, umieszczone na kanałach influencerów na platformach TikTok, Instagram i YouTube, mają odmłodzić markę i przekonać młodych do korzystania z usług Narodowego Operatora.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pay for attention - optymalizacja kampanii reklamowej w oparciu o uwagę użytkowników [case study]

Pay for attention – optymalizacja kampanii reklamowej w oparciu o uwagę użytkowników [Case study]

Nowa kampania tymbark

AI, Brodka, Król, Igo i Miuosh w nowej kampanii Tymbark