III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Organizatorzy obiecują, że to nie koniec niespodzianek.
W ostatnich tygodniach do agendy wydarzenia dołączyły gwiazdy polskiego e-biznesu. Stefan Batory, Founder & CEO ITAXI, na przykładzie case studies z branży przewozowej opowie o tym jak Internet i e-commerce wpływają na zmiany na globalnym rynku usług i powstawanie nowych modeli biznsowych. Mariusz Nowak, Menadżer Działu Sprzedaży Internetowej w Tesco przedstawi wyzwania pomiaru kosztu pozyskania klienta omnikanałowego oraz oceny zysków płynących ze spójnej obsługi w wielu kanałach.
Gośćmi Kongresu będą także: Paulina Żamejść, Menedżer ds. sklepu internetowego Deichmann, która podzieli się refleksjami na temat wdrażania modelu omnichannel w sieci obuwniczej oraz Jarosław Frontczak, Analityk rynku retail i e-commerce w PMR Publications, który zaprezentuje dobre praktyki wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Wystąpią również: Jan Namedyński, Head of Digital w AVON, Rafał Pietrwalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą ds. Rozwoju Usług w Segmencie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej, Krzysztof Surgut, CEO Data Space oraz Albera Hupa, Socjolog, Analityk i Badacz sieci społecznościowych w IRCener.
– Jak co roku staraliśmy się dopracować agendę w najmniejszych szczegółach. Bardzo ważny jest da nas dobór tematów i dbałość o poziom merytoryczny prezentacji oraz ich spójność z motywem przewodnim. Przyjrzymy się międzynarodowym case studies, sprawdzonym modelom biznesowym, najlepszym narzędziom IT dla e-commerce oraz sprawdzonym receptom na sukces we wdrożeniu omnichannel. – zdradza Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity.
Kongres Dyrektorów E-commerce to przestrzeń branżowego dialogu. Dzięki zaplanowanym sesjom networkingowym, stanowi doskonałą okazję dla wymiany doświadczeń na najwyższych szczeblach e-commerce. Goście tegorocznej edycji będą mieli okazję na dyskusję w międzynarodowym, eksperckim gronie. Kongresowi towarzyszyć będą zorganizowane z pasją wieczorne spotkania – welcome dinner w klimacie krakowskiej artystycznej bohemy oraz after party w stylu Casino Royale.
Organizatorem Kongresu jest Grupa Unity, Partnerami tegorocznej edycji – Dotpay, Trusted Shops, Poczta Polska oraz Data Space.
Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/