w

AI, Brodka, Król, Igo i Miuosh w nowej kampanii Tymbark

Nowa kampania tymbark

W kampanii reklamowej Tymbarku znów rozbrzmiewają słowa słynnej piosenki Skaldów. Teraz z nowoczesnym wykonaniem Brodki, Króla, Igo i Miuosha. To właśnie oni nadali tej piosence nowe, muzyczne życie, tworząc z niej główny motyw kampanii. Każdy z muzyków wnosi do utworu swój unikatowy styl, co podkreślono w teledysku, w którym wykorzystano sztuczną inteligencję.

Marka Tymbark postanowiła przenieść swoje charakterystyczne symbole – kapsel i utwór Skaldów – do drugiej dekady XXI wieku. Kultowa piosenka „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” otrzymała zupełnie świeżą oprawę muzyczną i wizualną, a teledysk został wzbogacony najnowocześniejszymi technologiami, w tym AI.

Co więcej, zielony kapsel, znany klientom z zabawnych haseł, stał się teraz bramą do współczesności, umożliwiając użytkownikom skanującym go dostęp do aplikacji z materiałami wideo.

Tworzenie coverów piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” z udziałem znanych współczesnych artystów dla marki Tymbark to już tradycja. Tą kampanią kontynuujemy ją zgodnie z duchem roku 2023: wykorzystując najnowsze zdobycze technologiczne oraz sztuczną inteligencję. – mówi Izabela Wit, Deputy Creative Director DDB Warszawa. I dodaje – Współpraca z AI pokazała, że twórczość i kreatywność nie mają końca. Na bazie tych samych źródeł możemy uzyskać nieskończoną ilość wyników – gdzie każdy następny jest inny od poprzedniego. AI wnosi do projektu nową perspektywę i pozwala wyjść poza utarte szlaki.

To pierwszy przypadek wykorzystania AI na tak szeroką skalę w produkcji reklamowej (branded content) w Polsce.

Autorem kampanii jest agencja DDB Warszawa, której koncept kreatywny wcieliły w życie Televisor oraz Moon Films Warsaw.

Okres preprodukcji okazał się szczególnie ekscytujący i pracochłonny. Wspólnie spotkaliśmy się z Twórcami, przeprowadzając liczne testy AI. Uczyliśmy się jakie będziemy mieć możliwości pracy na planie i co przełoży się potem na efekt końcowy w post produkcji. –  wspomina pracę przy projekcie Siasia Seyfried, Producentka Moon Films – To fascynujące doświadczenie otworzyło przed nami nieograniczone możliwości i inspiracje. Kocham nowe wyzwania, które skłaniają nas do wyjścia poza utarte schematy, rozszerzenia horyzontów i nauki nowych umiejętności.

Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snaphata oraz działania z influencer marketingu.

 

 

 

CREDITS:

Media: Starcom

Dom Produkcyjny: Moon Films

Producentka Siasia Seyfried, 

Kier Prod. Nela Niewiadomka, 

Koordynatorka Monika Wzorek

Dźwięk: Juice Sound

Postprodukcja: Televisor

Reżyser: Krzysztof Grajper

Dop: Maciej Ryter 

Making Of: Michał Tomasiczek 

1ad: Cydor

Kier. Planu: Lewar

Steadicam: Marek Zajączkowski, Maciek Tomkow

Dron: Vojtech Pollak

Scenografia: Zuza Słomińska 

Kostiumy: Andrzej Sobolewski, Charlotte Tomaszewska, Kasia Jabłońska 

Makeup: Kasia Biały, Gustaw, Lucyna Szymańska, Agata Kozłowska

Montaż: ​​Kuba Tomaszewicz 

Kolor Korekcja: Piotr Sasim

Muzyka: Booking Artystów East Eventz, Produkcja Muzyczna Jakub Galiński, Dominik Trębski – Piwnica U Galińskiego 

Foto: Kamil Zacharski 

Retusz: Karolina Koza

Ddb Warszawa:

Dyrektor Kreatywny: Izabela Wit, Michał Krzyszkowski

Team Kreatywny: Magdalena Staszak-Zajdel, Dzmitry Vilchytski, Natalia Czuba 

Strategia: Patrycja Dewor, Marcin Trzepla

Client Service: Aleksandra Gąsiorowska, Tomasz Sznajder

Innowacja: Michał Głowala, Lens That

Cpm: Dorota Musiał

Bsu: Kasia Kwiecińska

Korekta: Iwona Sobczak

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tiktok chiny

Poczta Polska na platformie TikTok

Phenomé

PLL LOT x Phenomé