w

Podlaskie Travel: viralowe wow

Podlaskie travel: viralowe wow

SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się wirusowo.

Podlaskie travel: viralowe wow

Podlaskie travel: viralowe wow

Podlaskie travel: viralowe wow

Podlaskie travel: viralowe wow

Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu – odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej atrakcyjnych miejscach regionu. A konkretnie – w ich nazwach. SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża wywołały na Facebooku “efekt WOW” i w ciągu 48 godzin od publikacji organicznie dotarły do 300 tys. osób. Pojawiły się setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy oraz autorskich wariacji na temat kolejnych nazw.

Jest to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej przez Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną na kanałach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Instagram. Jej celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku Podlaskiego jako bliskiego, dostępnego i wartego odkrycia kierunku turystyki weekendowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak dziewczyna

Dziewczyny pewne siebie #jakdziewczyna

Hashares, agencja influencer marketingu

Hashares – nowa platforma influencer marketingu