w

Dziewczyny pewne siebie #jakdziewczyna

Jak dziewczyna

Ruszyła kampania społeczna marki Always, która zachęca dziewczęta do budowania pewności siebie, między innymi poprzez aktywność sportową. Dodatkowo organizowany jest konkurs, przeznaczony dla kobiecych drużyn sportowych, w którym mogą wygrać 4000zł.

Akcję promują influencerki młodego pokolenia i hasztag “JakDziewczyna” (od “ALWAYS Like a girl”). Za przygotowanie i realizację działań dla Procter&Gamble odpowiadają agencje Mediacom i GetHero.

W maju marka Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, rozpoczęła kampanię społeczną, która dopinguje dziewczyny do kształtowania sportowego charakteru. Znane influencerki młodego pokolenia, m.in. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być “#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.

Uważam, że to bardzo potrzebna inicjatywa. Always pokazuje, że robić coś jak dziewczyna to walczyć z własnymi słabościami, ciężko trenować i nie poddawać się. W końcu ważne jest, by dawać z siebie wszystko i dzięki temu stawać się lepszym. To kwestia charakteru, a nie płci – mówi Julia Żugaj.

Influencerki miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem “JakDziewczyna”. W ramach kampanii realizowany jest konkurs dla kobiecych drużyn sportowych – do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły – 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.

Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Olx

    Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

    Podlaskie travel: viralowe wow

    Podlaskie Travel: viralowe wow