Mind Progress Group pomoże polskim turystom w odkrywaniu prawdziwie polskich dinozaurów. Agencja marketingu zintegrowanego z Wrocławia będzie realizować działania promocyjne dla Jura Parku Krasiejów.
Dla jednego z największych w Europie centrów edukacji o przeszłości, należącego do Stowarzyszenia Delta, wrocławscy specjaliści od zintegrowanej komunikacji będą wdrażać m.in. działania z zakresu doradztwa wizerunkowego. Umowa podpisana jest bezterminowo. Obejmuje także przygotowanie nowego serwisu internetowego, działania związane z brand marketingiem obiektu, prowadzenie działań public relations oraz wsparcie działań e-marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem WOMM.
Jura Park w Krasiejowie to miejsce, w którym można spotkać wierne historycznie rekonstrukcje 250 dinozaurów. – Naszym priorytetem jest edukacja, dlatego cieszymy się, że nasza współpraca z Mind Progress Group opiera się na marketingowym eksponowaniu nie tylko naszej oferty turystycznej, ale przede wszystkim jej walorów poznawczych skierowanych do różnorodnych grup docelowych – mówi Monika Pękala, kierująca marketingiem w Stowarzyszeniu Delta – W ramach działań marketingowych chcemy m.in. pokazać niezwykłe losy ziem polskich oraz zaprezentować nasze nowe, interaktywne przestrzenie wystawiennicze, związane z dziejami człowieka, które udostępnimy naszym gościom w nadchodzących miesiącach.
Ze strony Mind Progress Group współpracę z JuraPark Krasiejów koordynuje Filip Filar, New Business & Account Manager. W skład zespołu projektowego wchodzą m.in. Radosław Bazylewicz, IT Director oraz Adam Piwek, Head of PR.
Współpraca z agencją jest wynikiem rekomendacji ze strony innych partnerów biznesowych. Klient wcześniej nie współpracował z innymi agencjami.
Mind Progress Group to jedna z największych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W jej skład wchodzi ponad 30 ekspertów i specjalistów, którzy we Wrocławiu planują, realizują i ewaluują projekty i działania z obszarów strategii marketingowej social media, public relations, event marketingu, advertisingu, kreacji oraz IT dla marek i klientów z różnorodnych obszarów – od organizacji pozarządowych i instytucji publicznych przez branżę HoReCa, retail po nowoczesne technologie.
Źródło: mat. pras.