in

Saatchi & Saatchi ze strategią i kreacją dla Carrefour Express

Carrefour express

Carrefour Express, popularna sieć sklepów franczyzowych, rozpoczyna nową kampanię reklamową o nazwie „Uratuje jak brakuje”, mającą na celu wzmacnianie swojego wizerunku jako najlepszego rozwiązania dla wszystkich zakupów rodzinnych.

Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

„Uratuje jak brakuje” to pierwsza w historii kampania reklamowa Carrefour Express na terenie Polski w takim formacie. Dzięki niej Carrefour Express ma stać się rozwiązaniem dla codziennych zakupów – od tych większych, po małe, podręczne, szczególnie kiedy czegoś zabraknie.

Saatchi & Saatchi, agencja obsługująca marki Carrefour Polska od 2009 roku, jest autorem strategii i koncepcji kreatywnej. W serii spotów, które można oglądać od początku czerwca w telewizji i Internecie, Saatchi & Saatchi w sposób humorystyczny pokazuje, jakie nieprzyjemności mogą wyniknąć z braku różnych produktów w domu, i jak Carrefour Express, zawsze w pobliżu, świetnie zaopatrzony i umożliwiający szybkie zakupy, może uratować sytuację.

Marcin Serafin podjął się wyzwania reżyserowania spotów. Za produkcję odpowiada Dynamo Films, a za część postprodukcyjną – Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.

Dzięki nowej kampanii, Carrefour Express ma przyciągnąć jeszcze więcej klientów, podkreślając swoją misję bycia najbardziej wygodnym i dostępnym wyborem dla wszystkich zakupów rodzinnych.

Reklama zewnętrzna

Jak odnaleźć Twoją firmę offline? Reklama zewnętrzna jest na to idealnym rozwiązaniem

Sztuka bez wstydu

Kampania Durex „Sztuka Bez Wstydu” nagrodzona w konkursie Cannes Lions