Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

SEAT wybrał agencję GoldenSubmarine

W dwuetapowym przetargu na obsługę digitalową marki SEAT zwyciężyła agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

Umowa została podpisana na 3 lata. GoldenSubmarine będzie opowiadać za kompleksową obsługę marki SEAT w zakresie działań marketingowych w internecie.

***

SEAT to jedyna firma w swoim sektorze w Hiszpanii w pełni projektująca, rozwijająca i wytwarzająca samochody. Jest członkiem Grupy Volkswagen, a swoją główną siedzibę ma w mieście Martorell (Barcelona). Marka eksportuje ponad 80% swoich samochodów i jest obecna w ponad 75 krajach świata. W 2014 roku SEAT osiągnął przychód na poziomie 7,5 miliarda euro, co jest najlepszym wynikiem w historii, i sprzedał na całym świecie 390 500 samochodów.

Grupa SEAT zatrudnia ok. 14 tys. najlepszych specjalistów w trzech centrach produkcyjnych: w Barcelonie, El Prat de Llobregat oraz Martorell, gdzie wytwarza bardzo popularne modele Ibiza i Leon. Oprócz tego, SEAT produkuje: Alhambrę w Palmela (Portugalia), Mii w Bratysławie (Słowacja), a także Toledo w Mladá Boleslav (Czechy).

Firma posiada również Centrum Technologiczne („Ośrodek Wiedzy”), które w 2015 roku obchodzi swoje 40 urodziny. Centrum skupia blisko 900 inżynierów, których celem jest bycie siłą napędową dla numeru 1. wśród inwestorów przemysłowych w sektorze badawczo-rozwojowym w Hiszpanii. Jako marka aktywnie zaangażowana w poprawę ochrony środowiska, SEAT opiera swoją działalność na redukcji emisji CO2, polepszeniu wydajności energetycznej, a także na recyklingu i powtórnym wykorzystaniu zasobów.

GoldenSubmarine jest pierwszą agencją marketingu interaktywnego. Filozofią jej działania jest innowacyjna mobilność, a status lidera w tej dziedzinie podkreślają kolejne nagrody, m.in. najwięcej w Polsce mobilnych FWA. Strategiczne myślenie o marce zgodne jest z autorską koncepcją marketingu 360interactive. W połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, GoldenSubmarine oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: Agata Meble, Asseco Business Solutions, Audi, Avon, BNP Paribas Polska, FRoSTA, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, Nivea Polska, Saturn Polska, Skoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Warbud.