w ,

Social Tigers wygrywa przetarg na obsługę social media Motoroli 

Motorola

Od lipca Social Tigers zajmie się pełną obsługą mediów społecznościowych Motoroli w Polsce. 

Współpraca jest wynikiem toczącego się od marca postępowania przetargowego. Dzięki wygranej agencja Social Tigers będzie odpowiadała teraz za obsługę profili i kampanii reklamowych w najważniejszych dla Motoroli kanałach socialmediowych. 

Jako marka kierujemy się ideą dostarczania przełomowych technologii szerokiej grupie ludzi. Ta idea wymaga dynamicznego podejścia i wysokiej jakości komunikacji. Wierzymy, że agencja Social Tigers pomoże nam w realizacji tej misji – argumentuje wybór Motorola.

 Rozpoczęcie współpracy z Motorolą to kolejny krok milowy w rozwoju Social Tigers. Kompleksowa obsługa kultowych marek to jeden z naszych kierunków strategicznych. Gdy tak silna marka jak Motorola decyduje się na współpracę z naszą agencją, doceniając nie tylko nasze kompetencje techniczne, ale też kreatywność i pomysły zaprezentowane w postępowaniu przetargowym, mam pewność, że zmierzamy w dobrym kierunku. – mówi Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers. 

Kontrakt został zawarty na rok i wchodzi w życie z początkiem lipca 2020 r. Za działania po stronie agencji Social Tigers odpowiada Karol Decka z zespołem prowadzonym przez Karolinę Kawską. 

Motorola powstała w 1928 r. Jej produkty odpowiadały za łączność pomiędzy zespołem astronautów a bazą NASA podczas lądowania na Księżycu. Pierwsze słowa wypowiedziane przez człowieka na Księżycu dotarły na Ziemię dzięki przekaźnikowi od Motoroli. Marka jako pierwsza na świecie wprowadziła na rynek telefon komórkowy w 1983 r., stała się marką kultową m.in. dzięki telefonom z klapką z linii razr, która powróciła w 2019 r. jako pierwszy smartfon składany w poziomie. Właścicielem marki jest Lenovo. 

W portfolio klientów agencji digitalowej Social Tigers znajdują się takie marki jak Krupnik, AutoMapa, Herbalife Nutrition, Uczelnia Łazarskiego czy sieć wegańskich restauracji Krowarzywa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza

Reklama w internecie

Jak promować się w internecie? Rodzaje reklam internetowych