Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Start edrone CRM (Customer Relationship Management)

edrone CRM (Customer Relationship Management) to system, który zbiera w jednym miejscu i przetwarza wszystkie dane o kliencie e-sklepu. Następnie w sposób automatyczny kontaktuje się z klientem w najbardziej odpowiednim momencie. Relacja z kupującym staje się nie tylko prostsza, ale i naturalna. System wychwytuje najbardziej pożądane zachowania i sprawia, aby powtarzały się częściej.

preview_e1a
“Nowych klientów możesz kupić. Sztuką jest ich utrzymać.”
– mówi Michał Blak, CEO edrone.
preview_11164550_917372418284815_809231625466629313_o
Właściciele e-sklepów, dzięki Big Data mogą przewidywać potrzeby i oczekiwania swoich klientów. Taka wiedza była wcześniej zarezerwowana tylko dla największych firm. edrone CRM to wtyczka do sklepu, która w czasie rzeczywistym zapisuje dane o użytkownikach oraz samodzielnie uczy się zachowań klientów (Autonomous Marketing) na podstawie: adresów email i zamieszkania, informacji o zamówieniach, zainteresowaniach klientów, ich zachowaniu, aż po dane z mediów społecznościowych. Dzięki temu system zapamiętuje najlepsze rozwiązania a na podstawie historii innych klientów e-sklepu, automatycznie wypracowuje najlepszy scenariusz marketingowy, który wpłynie na zwiększenie ilości oraz wartości zakupów.

czytaj:   EURO 2016: TVP wygrywa walkę o widzów, Polsat o budżety reklamodawców

“Zastanawiałem się jak stworzyć system do przetwarzania danych osobowych przez małe sklepy internetowe i zrozumiałem, że jedynym takim systemem może być system CRM, czyli coś, co w biznesie tradycyjnym jest bardzo popularne, a sklepy internetowe zupełnie to ignorują. CRM czyli Customer Relationship Management platform, służy do zapisywania informacji o swoich klientach.” mówi Rahim Blak, CMO & CoFounder edrone.

czytaj:   Druga odsłona kampanii "Shot on iPhone 6"

preview_fot_Piotr_Szalanski_4651
Obecnie nie wystarczy już wprowadzenie kilku danych do systemu. Historia transakcji to także zbyt mało. Aby dotrzeć do klienta trzeba patrzeć szerzej. Należy brać pod uwagę wszystkie aspekty, które przyczyniają się do podjęcia decyzji o zakupie.

Właściciele sklepów internetowych nie zastanawiają się nad tym, ile danych tracą o swoim kliencie. edrone CRM pomaga je zbierać, systematyzować oraz wykorzystywać do komunikacji z obecnymi i przyszłymi klientami. W tym celu używa dynamicznych wiadomości i automatycznych komunikatów do przywracania koszyków, wybudzania klientów czy programów lojalnościowych.

czytaj:   Zakręcone dla marki ŠKODA

Poznaj zalety edrone CRM i skorzystaj z ekskluzywnego dostępu do konta testowego:
https://control.edrone.me/login
login: demo@edrone.me
hasło: edroneDemo2015