w

Startuje pierwsza kampania telewizyjna Comperia.pl

Startuje pierwsza kampania telewizyjna comperia. Pl

Porównywarka usług finansowych Comperia.pl rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną. Kampanię przygotowała Codemedia, która odpowiada zarówno za planowanie i zakup mediów do kampanii, jak i stworzenie spotu.

Kampania koncentruje się na podkreślaniu zalet porównywarki Comperia.pl jako niezastąpionej pomocy w znalezieniu najlepszej oferty kredytów gotówkowych na rynku.

Kampania ma charakter direct response TV – głównym jej celem jest zwiększenie ruchu na stronie www.Comperia.pl , jak i poprawienie jakości tego ruchu (czyli podwyższenie jego „konwersji sprzedażowej”).

– Zależy nam m.in. na przetestowaniu i wykorzystaniu możliwości telewizji jeśli chodzi o działania performance. Stąd przekaz o charakterze direct response i mechanizmy zachęcające widzów do wejścia na stronę i porównania tam oferty 27 banków, jak również np. skorzystania z możliwości wygrania iPadów. Ale oczywiście pośrednim celem kampanii jest także zwiększenie świadomości usług oferowanych przez naszą porównywarkę oraz budowanie jej wizerunku jako porównywarki finansowej nr 1 Polsce – mówi Adam Urbanowski, Dyrektor Marketingu Comperia.pl.

Kampania potrwa kilka miesięcy, obejmie zarówno kanały ogólnopolskie, jak i stacje tematyczne, dobór mediów będzie na bieżąco optymalizowany.

Porównywarka usług finansowych comperia. Pl

Dom mediowy Codemedia SA zwyciężył w przetargu firmy Comperia.pl SA w grudniu ub.r., umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony. Nawiązana współpraca ma charakter długofalowy, obejmuje opracowanie strategii mediowej, bieżące planowanie i zakup mediów, a także przygotowanie i produkcję kreacji.

Comperia.pl jest porównywarką kredytów i innych produktów finansowych oferowanych przez banki klientom indywidualnym – porównuje kredyty hipoteczne, samochodowe, karty kredytowe, konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty terminowe oraz produkty strukturyzowane. Comperia.pl to najstarsza i największa porównywarka usług finansowych na polskim rynku. Grupa Comperia.pl SA jest od 2011 roku notowana na warszawskim parkiecie, na rynku New Connect. Spółka przygotowuje się do debiutu na rynku regulowanym GPW.

Codemedia SA specjalizuje się w działaniach performance marketing i direct response. Początkowo obejmowały one wyłącznie obszar online, od 2011 roku także media tradycyjne, w tym przede wszystkim telewizję. Doświadczenia zdobyte w segmencie marketingu efektywnościowego online z powodzeniem przekładane są obecnie na TV, a także inne media. Codemedia SA jest od lutego 2011 r. notowana na warszawskiej giełdzie, na rynku New Connect. Do grupy Codemedia należą także m.in.: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland oraz QUARTIC – firma dostarczająca rozwiązania z segmentu Programmatic Marketing – system Quartic On łączący inteligentny system personalizowanych rekomendacji, DSP, remarketing, system do automatycznego tworzenia i optymalizacji kreacji reklamowych oraz personalizowane e-mailingi.

źródło: mat. pras.

Blueffect - iii kongres @fektywności

Blueffect – III Kongres @fektywności

Stoch i trynkiewicz - nazwiska minionego tygodnia

Stoch i Trynkiewicz – nazwiska minionego tygodnia