Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide

Na rynku debiutuje butik kreatywny Sugarfree. Nowa struktura powstała w miejsce

dotychczasowej agencji H Warsaw, a jej kluczową kompetencją jest tworzenie wyrazistej

komunikacji niezależnie od wysokości budżetu. Sugarfree na stanowisku managing partnera

kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący

w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.

H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu

działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła

struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu

niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań

w tym obszarze.

– Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić

najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.

Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów,

dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.

Więcej na temat agencji Sugarfree: www.sugarfr.ee