Na rynku debiutuje butik kreatywny Sugarfree. Nowa struktura powstała w miejsce
dotychczasowej agencji H Warsaw, a jej kluczową kompetencją jest tworzenie wyrazistej
komunikacji niezależnie od wysokości budżetu. Sugarfree na stanowisku managing partnera
kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący
w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.
H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu
działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła
struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu
niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań
w tym obszarze.
– Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić
najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.
Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów,
dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.
Więcej na temat agencji Sugarfree: www.sugarfr.ee