w

Zelmer, Wrangler i Coty przedłużyły współpracę z hyperCREW, agencja obsłuży też działania Warki Radler w sezonie letnim

Zelmer, wrangler i coty przedłużyły współpracę z hypercrew, agencja obsłuży też działania warki radler w sezonie letnim

Marki Zelmer, Wrangler i Miss Sporty (Coty) zdecydowały się na przedłużenie umów dotyczących współpracy z

hyperCREW na cały rok 2015. Z kolei Warka Radler wybrała tę agencję do przeprowadzenia projektów digital w

tegorocznym sezonie letnim.

Z marką Zelmer agencja współpracuje od października 2014 r., po wygraniu przetargu na całościową obsługę digital

wizerunkowej akcji „Gładki przejazd”. Obecnie, po kilku miesiącach współpracy, została ona przedłużona na cały rok 2015.

Akcja „Gładki przejazd”, związana z przygotowaniami Zbigniewa Bródki do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 roku, ma

wspierać portfolio golarek Zelmera.

Jej celem jest budowanie świadomości marki Zelmer w tej kategorii produktowej. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za

przygotowanie i obsługę profili Zbigniewa Bródki w serwisach społecznościowych – jest to m.in. fanpage „Gładki przejazd” w

Facebooku. hyperCREW przygotowała i będzie obsługiwać także profil w serwisie Instagram i kanał YouTube.

Również marka Wrangler przedłużyła współpracę z agencją hyperCREW do końca 2015 r. Współpraca dotyczy przede

wszystkim prowadzenia polskojęzycznego fanpage’a marki Wrangler w Facebooku, w ramach fanpage’a Wrangler Europe,

ale także innych projektów, w tym również spoza obszaru digital (np. kampanie prasowe, outdoorowe itp.). Wrangler i

hyperCREW współpracują ze sobą od 3 lat, agencja objęła ten budżet w wyniku wygranego wspólnie z agencją Great Open

House przetargu w 2012 roku. Obecne przedłużenie współpracy – do końca 2015 r. – odbyło się bez przetargu. Prowadzony

przez hyperCREW polski profil Wranglera to obecnie najpopularniejszy fanpage tej marki w Europie.

Z brandem Warka Radler (Grupa Żywiec) agencja hyperCREW współpracuje także od 2012 roku, po wygraniu przetargu na

obsługę budżetu digital. Nowa umowa dotyczy kilkumiesięcznego poszerzenia obszaru współpracy w zakresie działań digital

w czasie sezonu letniego, w ramach planowanych kampanii reklamowych wszystkich wariantów Warki Radler.

Z firmą Coty agencja współpracuje od 2011 r. w zakresie obsługi profilu marki Miss Sporty w Facebooku. Obecnie umowa

ta została przedłużona o kolejny rok.

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje

projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa

Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów

łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w

marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.

Knowledge brasserie wchodzi na rynek z pomocą domu f25

Knowledge Brasserie wchodzi na rynek z pomocą domu f25

Sugarfree – butik kreatywny w grupie havas worldwide

Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide