w ,

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square

Oshee

Po wprowadzeniu nowego produktu OSHEE Sparkling na polski rynek, marka zdecydowała się zorganizować premierę tego napoju na Times Square w Nowym Jorku – najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie. Ta decyzja nie jest przypadkowa, ponieważ w tym samym czasie Iga Świątek, ambasadorka marki, rozpoczyna swoje występy na wielkoszlemowym turnieju US OPEN.

OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Wydarzenie to jest zainicjowane kampanią reklamową na jednej z najbardziej ikonicznych scen świata – Times Square w Nowym Jorku.

W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu Fake OOH, autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery OSHEE Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. OSHEE Sparkling jest wynikiem naszej nieustającej misji, by inspirować do zdrowego stylu życia, dbać o odpowiednie nawodnienie i dostarczać produkty, które pomagają w osiąganiu codziennych celów. Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US OPEN, w którym udział bierze nasza ambasadorka Iga Świątek” – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Oprócz działań na Times Square, marka OSHEE podjęła dodatkowo kilka różnorodnych działań, by jak najlepiej zaprezentować międzynarodowy zasięg nowego produktu. W ramach kampanii zrealizowano oryginalne spoty reklamowe oraz wyjątkową sesję zdjęciową w Japonii, które mają podkreślać zaskakujący i nowoczesny charakter produktu.

Kampania promocyjna OSHEE Sparkling obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH.

Za wsparcie działań PR odpowiada agencja Garden Of Words, za realizacje kreacji, spotów oraz zdjęć w Japonii odpowiadają: kreacja – agencja Lemon, Dział Marketingu OSHEE, spot – Kuba Wójcik, Mikołaj Piwowarski, zdjęcia: Karol Gustaw Małecki, za powstałe animacje 3D: Jakub Pawłowski oraz Dział Marketingu OSHEE.

Wsparcie digitalowe zapewnia agencja MediaHub, a reklamy DOOH Screen Network. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Martyna mleczak

Martyna Mleczak dołącza do działu Strategy & New Business NuOrder

Google ads w promocji sklepu internetowego

Google Ads w promocji sklepu internetowego – jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w strategii marketingowej e-commerce?