w

Too Good To Go przedłuża współpracę z Flywheel PR

Too good to go

Too Good To Go – firma wpływu społecznego działająca na rzecz ograniczenia marnowania jedzenia – zdecydowała o przedłużeniu umowy na prowadzenie działań komunikacyjnych z agencją Flywheel PR. Współpraca obejmuje wszystkie działania z dotychczasowego zakresu: prowadzenie biura prasowego, kompleksową komunikację, wsparcie w realizacji strategii PR, a także nowy obszar – obsługę mediów społecznościowych.

Od początku działalności aplikacji Too Good To Go w Polsce wraz z naszą zaangażowaną społecznością uratowaliśmy już 7 milionów posiłków przed zmarnowaniem. Aby kontynuować swój wpływ, zdajemy sobie sprawę z potrzeby odwołania się do szerokiej publiczności, wychodzącej poza grupę, która już dostrzega pilną potrzebę działań na rzecz planety. Jestem przekonana, że dzięki współpracy z Flywheel PR będziemy mieć jeszcze więcej okazji do podkreślania nawet najmniejszych gestów odnoszących się do ratowania jedzenia i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni – mówi Beata Pałczyńska, PR Managerka Too Good To Go.

Flywheel PR wspiera Too Good To Go od rozpoczęcia działalności marki w Polsce w 2019 roku. W trakcie kilkuletniej współpracy zostały zrealizowane liczne kampanie mające na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa z zakresu marnowania żywności takie jak Często Dobre Dłużej, Nie marnuj 1/3 czy badania opinii publicznej. 

Obsługą projektu z ramienia Flywheel PR zajmuje się Martyna Mańkowska – PR Manager. 

 

Social commerce

Sprzedaż w zaledwie 3 krokach, czyli kilka słów o zaletach social commerce

Reklama w pociągu

Reklama w pociągu? Sprawdź, jak ją wykorzystać do promocji swojej marki