Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawia „Czułą historię na Walentynki”

Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM), który współpracuje z hiszpańską marką od ubiegłego roku.

Po sukcesie pierwszego Fashion Clipu marki – Czułe Historie Nº1, TOUS z okazji Walentynek przygotował kolejny odcinek, w którym odkrywamy dalszy ciąg miłości pomiędzy parą z pierwszej części. Nowy spot również został wyreżyserowany przez Victora Carrey’a. Jego celem było utrzymanie spójności wizualnej i estetycznej z pierwszym clipem, który wprowadzał kampanię. Pierwsza Czuła Historia miała otwarte, niedopowiedziane zakończenie, w którym bohaterowie oddalali się od siebie w tańcu. Wielu fanów marki zadawało sobie wtedy pytanie o zakończenie historii. Czy to oznaczało rozstanie? Czy wrócą do siebie?

Druga część po raz kolejny ma otwarte zakończenie, które pozostawione jest do interpretacji widza, przywołując wspomnienia zakończeń znanych z klasycznego kina romantycznego. Głównym bohaterem jest tutaj ujmujący i czarujący Will Chitty.

Kampania prasowa TOUS

Z okazji Walentynek marka TOUS wydała specjalnie zaprojektowaną linię biżuterii w formie serca z wykorzystaniem słowa LOVE jako motywu przewodniego. Sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej została wykonana przez fotografa mody Daniela Riere.

Kampania prasowa będzie prowadzone m.in. w magazynach z segmentu people (Gala, Viva, Show), a także tygodnikach Wprost i Newsweek (ten ostatni także w wersji cyfrowej). Za zakup mediów i koordynację działań na polskim rynku odpowiada UM. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director UM wraz z zespołem.

Źródło: mat. pras.