w ,

Trendy w e-commerce

Trendy w e-commerce

Rynek e-commerce rośnie, a oprócz branż, które już tradycyjnie generują największe zyski – czyli elektronika, odzież i buty oraz kosmetyki pojawiają się nowe, na które warto zwrócić uwagę.

Jak wynika z badań Kantar TNS w sektorze FMCG branżami, które mają największy potencjał wzrostu w e-commerce na całym świecie są napoje, alkohole, suplementy diety i środki czystości.

Kantar tns grocery

Okazuje się, że klienci spożywczych sklepów on-line są skłonni wydać nawet dwa razy więcej na zakupy w internecie. Z badań Nielsen Homescan wynika, że w gospodarstwach domowych, gdzie zakupów dokonują zazwyczaj osoby pomiędzy 35 i 44 rokiem życia zakupy w internecie stają się codziennością. Brak kolejek, konieczności pakowania i rozpakowywania sprawiają, że jesteśmy skłonni kupić o wiele więcej.

Double-the-opportunity-nielsen-ecommerce

W nawiązaniu do powyższych informacji, watro też przedstawić badania konsumenckie Nielsena. Możemy się z nich dowiedzieć, że klienci (bez względu czy offline czy online) szukają produktów, które pozwolą im zaoszczędzić czas i wśród produktów, które lądują w koszykach znajdują się coraz częściej gotowa herbata i kasa, sushi i gotowe posiłki. Według Nielsena ten trend będzie wzrostowy, więc warto wziąć go pod uwagę planując rozwój lub uruchomienie własnego e-sklepu.

Ye-top-10-grocery

źródła:

http://www.kantarworldpanel.com/global

http://www.nielsen.com/au/en/insights/news/2016/double-the-opportunity-online-grocery-buyers-spend-twice-as-much.html

http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2016/tops-of-2016-us-grocery.html

Magda kolenkiewicz

Magda Kolenkiewicz jurorem globalnego konkursu Festival of Media Awards

User experience - klucz do stworzenia aplikacji idealnej

User Experience – klucz do stworzenia aplikacji idealnej