Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Magda Kolenkiewicz jurorem globalnego konkursu Festival of Media Awards

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu  dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowo – reklamowej na świecie.

Kampanie zgłaszane do FOM Global Awards nagradzane są w kilkudziesięciu kategoriach za kreatywność i innowacyjność komunikacji. W jury konkursu zasiada obecnie ponad trzydziestu lokalnych i regionalnych liderów agencji mediowych i kreatywnych oraz marketerów. Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, jest w tej chwili jedynym reprezentantem polskiego rynku w jury FOM.

czytaj:   Wydatki na SEM, SEO oraz social media w 2013 będą rosnąć

Przewodniczącymi jury zostali Sarah Mansfield, VP Media, Europe i Latam oraz Global Operations w Unileverze oraz Gerry D’Angelo, Director, Media Europe i Global Digital Media Partnerships w Mondelēz International.

Zgłoszenia do konkursu ruszyły w grudniu ub..r. a zakończą się w lutym 2017 r. Gala odbędzie się 8 maja w Rzymie. Starcom jest globalnym partnerem FOM.

Magda Kolenkiewicz zarządza Starcomem od początku 2013 r. Z branżą marketingową związała się w 2002 r. Przez pierwsze dwa lata pracowała w domu mediowym Mindshare Polska. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Była jurorem w konkursach Media Trendy I Effie Awards, zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji.