w

Twórcy kampanii „Bardzo dobre maniery” wzmocnią zespół Isobar Poland

Twórcy kampanii „bardzo dobre maniery” wzmocnią zespół isobar poland

Do zespołu agencji Isobar Poland dołączyli Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, team kreatywny stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery”, która zdobyła 6 statuetek i nagrodę specjalną klubu KTR oraz Grand Prix konkursu Media Trendy.

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei pracował dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: – Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”. Jesteśmy podekscytowani początkiem naszej przygody z Isobar, jedną z nielicznych polskich agencji, która nie działa w oparciu o przestarzały podział na ATL, BTL i digital. Takie agencje mają szansę robić skuteczne kampanie podnoszące poziom polskiej reklamy.

Warto dodać, że w kwietniu do zespołu Isobar Poland dołączył na stanowisku senior art director Rafał Ryś, jeden z najczęściej nagradzanych na światowych festiwalach polskich art dyrektorów (jego prace zdobyły 28 nagród, w tym Grand Prix za kampanię „Co człowiek przegapi znajdzie maszyna” na Golden Drum i trzy nagrody Cannes Lions). Rafał jest również autorem kampanii „Kartkówka”, która zdobyła 6 nagród na zakończonym właśnie festiwalu KTR.

W tegorocznych konkursach Media Trendy i KTR agencja Isobar Poland zdobyła 5 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nominacje:

  • nagroda Media Trendy dla projektu „Soul OS: The Soul Operating System”, przygotowanego dla Instytutu Jana Pawła II,
  • wyróżnienie Media Trendy i nagroda KTR dla projektu „Uśmiechnięte Pomniki” dla marki blend-a-med od Procter&Gamble,
  • dwie nagrody KTR dla „Isobar Explorer” – innowacyjny projekt rekrutacyjny z wykorzystaniem łazika,
  • nagroda KTR dla „Soundtrack to Your Life”, projektu przygotowanego we współpracy z Polskim Radiem na 17 Piknik Naukowy.

Gdyby zsumować osiągnięcia obecnego, powiększonego zespołu kreatywnego Isobar, to tylko na ostatnich konkursach Media Trendy oraz KTR, zdobył on łącznie aż 20 nagród.

Źródło: mat. pras.

Przestań czytać. Zacznij żyć

Przestań czytać. Zacznij żyć

Power tv i atmedia rozpoczynają współpracę reklamową.

Power TV i Atmedia rozpoczynają współpracę reklamową.