Od 1 czerwca 2014 r. stacja Power TV rozpocznie sprzedaż reklam i akcji specjalnych. Biurem sprzedaży stacji zostały Atmedia.
Power TV jest pierwszą w Polsce stacją muzyczno – rozrywkową nadawaną w jakości HD. Połowę czasu nadawania zajmuje polska muzyka rozrywkowa. Stacja emituje też teledyski z lat 80-tych i 90-tych poddane cyfrowej rekonstrukcji, aby wyglądały i brzmiały dobrze także na telewizorach HD. Kanał dostępny jest także w wersji SD.
Power TV to także bogata oferta programów rozrywkowych, z których słynie firma Michał Winnicki Entertainment – nadawca stacji. W ramówce znajdują się m.in. “Disco Gwiazdy”, program przedstawiający najpopularniejszych artystów polskiej i światowej muzyki tanecznej. Sekrety gwiazd polskiego showbiznesu odkrywa cotygodniowy program “Galeria Gwiazd”. Z kolei dzięki programowi “Impreza z Power TV” telewidzowie mogą się wybrać za kulisy koncertów i festiwali muzycznych w całej Polsce.
Stacja nadaje od 1 stycznia 2014 roku. Właścicielem i nadawcą jest szczecińska firma Michał Winnicki Entertainment zajmująca się m.in. produkcją programów i relacji na żywo dla stacji telewizyjnych, usługami outsourcingowymi oraz produkcją filmów reklamowych, billboardów sponsorskich i krótkich filmów promocyjnych na zlecenie reklamodawców. Power TV jest dostępny m.in. na platformie NC+, w Orange TV, Toya, INEA oraz ponad 100 innych sieciach kablowych. Stacja jest też dostępna w wersji niekodowanej na satelicie Eutelsat Hot Bird.
Michał Winnicki prezes i właściciel stacji powiedział: – Zbudowanie zasięgu technicznego i osiągnięcie stabilnej oglądalności przez Power TV w ciągu zaledwie kilku miesięcy od startu to dla nas duży sukces. Teraz otwieramy nasz kanał na reklamy. Brokerem została firma Atmedia, która od 2 lat stale wspierała mnie przy tworzeniu biznes planu oraz analizach rynkowych. Liczę na owocną, wieloletnią współpracę przy sprzedaży reklam w Power TV. Być może już wkrótce rozszerzymy ją także o drugi, nadchodzący kanał Adventure TV, który planujemy uruchomić jeszcze w tym roku.
Maria Wajda, dyrektor zarządzająca Atmedia powiedziała: – Z dużą radością powitaliśmy Power TV w portfolio. Imponujące jest tempo, w jakim polski nadawca zdobył wierną widownię. Pierwsze wyniki oglądalności pokazują, że zarówno dobór muzyki, jak i własne programy rozrywkowe cieszą się popularnością. Teraz, razem z nadawcą, tą popularność będziemy przekuwać na sukces komercyjny.
Atmedia oferują reklamę w Power TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i w pakietach gwarantowanej widowni. Stacja jest dostępna w pakietach atmax, atselect, atyour choice i atsingle. Dostępne w sprzedaży są też oferty sponsoringowe oraz akcje niestandardowe.
Źródło: mat. pras.