w ,

UM wygrywa przetarg Vinted

Um wygrywa przetarg vinted

Vinted, popularna w Europie platforma C2C, specjalizująca się w sprzedaży i zakupie używanej odzieży oraz akcesoriów modowych, podjęła decyzję o wyborze UM (IPG Mediabrands) jako swojego partnera medialnego w wyniku przeprowadzonego przetargu.

Zadanie przetargowe polegało m.in. na przygotowaniu pomysłu na kampanię non-standard mającą spełnić określone cele biznesowe, a jednocześnie obalać bariery potencjalnych użytkowników aplikacji dotyczące rzeczy z drugiej ręki.

W realizację tego zadania wraz z UM zaangażowany był również zespół MBCS (Mediabrands Content Studio), realizujący dla klientów grupy IPG Mediabrands projekty z obszarów non-standard i social media. O wyborze UM jako partnera do realizacji działań mediowych w Polsce zdecydowały motywacja, konkurencyjna oferta cenowa i wyróżniająca się propozycja kampanii TV Non-Standard.

Audytorem w przetargu Vinted była firma AuditStar.

Współpraca UM i Vinted rozpoczęła się z początkiem lipca 2024, a pierwsza wspólna kampania promująca misję Vinted – sprawienie, by rzeczy z drugiej ręki stały się pierwszym wyborem – zacznie się jeszcze w wakacje.

Polska jest jednym z 22 rynków, na których działa Vinted. Platforma pojawiła się w naszym kraju w 2013 roku i ma obecnie ponad 10 mln zarejestrowanych użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Young leosia, kizo, szpaku, kacper blonsky na robloxie - samsung galaxy virtual vibes

Young Leosia, Kizo, Szpaku, Kacper Blonsky na Robloxie – Samsung Galaxy Virtual Vibes

Polacy w czasie meczów robią zakupy online [analiza idosell]

Polacy w czasie meczów robią zakupy online [analiza IdoSell]