w , , ,

VML z nową platformą komunikacyjną Kamis

Kamis

Agencja VML stworzyła nową platformę komunikacyjną dla marki Kamis pod hasłem „Twórz dania, które Twoi bliscy pokochają”. Lokalnej kampanii 360 towarzyszy m.in. spot TV. 

Kamis wystartował z nową platformą komunikacyjną pod hasłem „Twórz dania, które Twoi bliscy pokochają”.
Kreatywna koncepcja kampanii opiera się na emocjonalnym przekazie, który pokazuje, jak przyprawy i zioła Kamis dodają pewności siebie w kuchni i pozwalają tworzyć potrawy, które zachwycą najbliższych. Marka, w nawiązaniu do DNA swoich produktów, zabiera użytkowników w kulinarną podróż pełną smaków.
Wszystkie elementy kampanii utrzymane są w spójnej estetyce, łączącej ciepłą, domową atmosferę z subtelnymi akcentami zieleni, nawiązującymi do rozpoznawalnej kolorystyki marki. Fotografie wykorzystane w kampanii ukazują autentyczne, spontaniczne momenty z domowej kuchni, a komunikacja marki prowadzona jest w tonie pewnym siebie, przystępnym i pełnym wiedzy, podkreślając globalną ekspertyzę Kamis w doborze najlepszych ziół i przypraw.
W ramach kompleksowej kampanii agencja VML przygotowała szereg materiałów obejmujących key visual, materiały OOH i DOOH, spoty TV i VOD oraz dedykowane formaty do mediów społecznościowych i display.
Za produkcję spotu w reżyserii Marii Makowskiej odpowiadała Papaya Films. Fotografie zrobiła Paula Patocka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klub nie-książki

Storytel otwiera pierwszy w Polsce “Klub Nie-Książki”. Maciej Musiał twarzą nowej kampanii

Przewodnik po pintereście

Przewodnik po Pintereście. Nowa publikacja IAB Polska