w ,

VMLY&R Poland wygrywa przetarg marki Cheetos w regionie EER

Vmly&r poland wygrywa przetarg marki cheetos w regionie eer

W efekcie wygranego przetargu VMLY&R Poland jako Agency of Record odpowiada za strategiczne partnerstwo i obsługę drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo w całym regionie EER.

Współpraca rozpocznie się od przygotowania taktycznej kampanii na rynek turecki obejmującej swoim zasięgiem digital (Facebook, Instagram i YouTube) oraz telewizję.
Całościowa współpraca zakłada przygotowanie komunikacji 360 stopni, uwzględniającej TV oraz realizację kilku dużych aktywacji. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów kreatywnych do digitalu i punktów sprzedaży.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Nowe logo pzu

    PZU i PKN ORLEN chcą stworzyć własny dom mediowy

    Centrum sztuki wspołczesnej zamek ujazdowski

    Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski