Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania Leo Burnett Warszawa dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

program afiliacyjny

Każdy z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. Dlatego znana warszawska instytucja we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

„Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej. Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania” – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii Leo Burnett Warszawa.

Wykorzystując fakt, że każdy z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych, przykuwających uwagę prawdziwością przekazu i wywołujących uśmiech cytatach, z którymi każdy z nas może się identyfikować. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała kilkadziesiąt wersji kreacji reklamowych. Każda z nich zawiera inny cytat ale wszystkie łączy wezwanie: „Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku”.

centrum sztuki wspołczesnej zamek ujazdowski

centrum sztuki wspołczesnej zamek ujazdowski

centrum sztuki wspołczesnej zamek ujazdowski

Z bogactwem kreatywnych form spotkamy się przede wszystkim w przypadku działań outdoorowych. Hasła będą zaczepiać nas na chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej. W przypadku prasy kampania będzie realizowana między innymi w „Polityce”. Formaty internetowe zobaczymy na stronach popularnych portali. Zaproszenia do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski będą także rozpowszechnianie w formie materiałów BTL.

***
Leo Burnett Warszawa jest agencją, która gwarantuje swoim klientom dostęp do kluczowych rozwiązań w dziedzinach komunikacji marketingowej oraz w obszarze niestandardowych rozwiązań digitalowych.

Od 2002 jest w strukturach Publicis Groupe, należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 80 tysięcy osób.

W ramach modelu POWER OF ONE oferta grupy daje Leo Burnett Warszawa dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych jakimi dysponuje Publicis Groupe Polska. Obok usług strategicznych, kreatywnych i digitalowach Leo Burnett Warszawa korzysta z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej swoich klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu.

Dodaj komentarz