Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Walk dla Krowarzywa

Na początku stycznia br. w sieci wegetariańskich restauracji Krowarzywa ruszyła kampania „Ty syty i krowa żywa”. Akcja ma promować pyszny smak miesiąca − #BezJurex. Smak, który naprawdę ratuje życie zwierząt i to nie tylko przez fakt, że jest w 100% wegański. Krowarzywa przekaże 10% ze sprzedaży burgera na rzecz Fundacji Zwierzęca Polana, której podopieczny był inspiracją do powstania nazwy #BezJurex. Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Walk, która wsparła Fundację kampanią pro bono.

 

czytaj:   Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

#BezJurex został stworzony na cześć jednego takiego byka, Jurka. Jurek to podopieczny Fundacji Zwierzęca Polana, uratowany przed rzeźnią. Jurek nie jest jedyny. Zwierzęca Polana ma na swoim koncie już ponad sto uratowanych zwierząt hodowlanych. Pracownicy i wolontariusze Fundacji opiekują się dzisiaj 90 zwierzętami, nie tylko Jurkiem, ale też i Kaśką, Baśką, Zośką. Teraz oni sami potrzebują wsparcia i funduszy na dalszą działalność, więc na pomoc Jurkowi i innym zwierzakom pospieszyła Krowarzywa.

czytaj:   Group One powołuje LABCON – najnowszą strukturę do tworzenia i zarządzania angażującym contentem

Razem z Krowarzywa chcemy pokazać, że zwierzakom można pomagać na wiele sposobów. I że można pomagać nie tylko psom czy kotom, ale też innym, które tej pomocy potrzebują. − mówi prezes Fundacji Zwierzęca Polana, Aleksandra Grynczewska. − Wystarczy, że ktoś ograniczy spożywanie mięsa, ktoś inny przekaże nam 1%, a ludzie z agencji pomogą nam w promocji. Sposobów pomagania jest mnóstwo i liczą się nawet najmniejsze gesty. − dodaje.

 

czytaj:   Dąbrowska senior art directorem w WALK

Agencja Walk odpowiada za koncept i kreację kampanii (outdoor i digital). W pomoc Jurkowi i innym podopiecznym fundacji pro bono zaangażował się zespół Walk Creative w składzie: Wioletta Wiertel, Justyna Żychalska, Angelika Kobylarz i Mariusz Pitura.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *