w

Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Weekendy z łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia” jest bardziej podobna do akcji marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian. Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź.

Autorem trwającej szósty miesiąc kampanii jest MOSQI.TO.

Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy

– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

– Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku. Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a Fashion Week Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

Design

Ec1

Light1

Light2

Palace

Poznan billboard 6x3

W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy. Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji, która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników, którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.

Zdrowie

Łodzianie znów w spocie

W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.

Źródło: mat. pras.

Warzywa na gorąco - zakazana reklama pety

Warzywa na gorąco – zakazana reklama PETY

Marge simpson wyznacza trendy

Marge Simpson wyznacza trendy