Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia” jest bardziej podobna do akcji marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian. Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź.
Autorem trwającej szósty miesiąc kampanii jest MOSQI.TO.
Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy
– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
– Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku. Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a Fashion Week Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy. Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji, która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników, którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.
Łodzianie znów w spocie
W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.
Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.
Źródło: mat. pras.