w

Wystartowała druga odsłona kampanii banku BNP Paribas autorstwa Lowe Warsaw

Wystartowała druga odsłona kampanii banku bnp paribas autorstwa lowe warsaw

Kampania banku pod hasłem „Każdy plan się ziszcza” ruszyła w nowej odsłonie. Autorem kreacji jest agencja Lowe Warsaw.

Bank BNP Paribas w ramach trwającej kampanii tym razem zachęca do wzięcia kredytu samochodowego z gwarancją najniższego całkowitego kosztu kredytu. Kampania kredytu samochodowego potrwa do 13 kwietnia. Oprócz wsparcia w TV, kampania obejmować będzie promocję kredytu w oddziałach banku, w komisach samochodowych oraz w Internecie. Kampanię zaplanował dom mediowy Havas Media.

Źródło: mat. pras.

Atmedia ogłaszają awanse w dziale interactive

Atmedia ogłaszają awanse w dziale interactive

Jedyna polska kampania nagrodzona w międzynarodowym konkursie mercury excellence awards

Jedyna polska kampania nagrodzona w międzynarodowym konkursie Mercury Excellence Awards