Wraz z rozwojem oferty internetowej, VOD i mobilnej Atmedia dokonują awansów w dziale interactive. Jednocześnie z promocjami powstaje nowy zespół w obrębie działu dedykowany nawiązywaniu współpracy z nowymi wydawcami – new business.
Awanse objęły cztery osoby. Radosław Gołąb objął nowoutworzone stanowisko head of new business development. Joanna Pokojska i Ilona Wyrozumska awansowały na interactive sales executive, a Joanna Christowa awansowała na stanowisko junior interactive sales executive.
Radosław Gołąb, dotychczas interactive senior account executive, na stanowisku head of new business development jest odpowiedzialny za działania mające na celu powiększenie portfolio internetowe Atmediów. Nowopowołany pion nowego biznesu uzupełnia dwa dotychczasowe piony – współpracy z wydawcami i trafficu oraz sprzedaży. Wcześniej Gołąb łączył funkcje współpracy z wydawcami z pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych.
Joanna Pokojska, Ilona Wyrozumska oraz Joanna Christowa poszerzają swoje kompetencje w obszarze współpracy z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi oraz reklamodawcami. Zespołem zarządza Kamil Krupa, head of interactive sales.
– Dla Atmediów rozwój sprzedaży interaktywnej i pozyskiwanie nowych partnerów jest kluczowe, a ogłoszone awanse są naturalną konsekwencją tej strategii. – mówi Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach. – Rynek internetowy, w szczególności rynek reklamy wideo i mediów przenośnych wymaga nie tylko wysokiej wiedzy – zarówno specjalistycznej, jak i ogólnej – ale także wysokiego zaangażowania. Awansowane osoby łączą w sobie zarówno wiedzę jak i pasję. – dodaje Wajda.
W ostatnim czasie Atmedia poszerzyły swoją ofertę interaktywną o nowy magazyn mobilny Business Traveller Poland oraz wprowadziły do sprzedaży cztery nowe pakiety, w tym pakiet pism na tablety. Trzecim pionem w dziale kieruje Joanna Szefler, head of interactive sales support, a całym działem zarządza Sylwia Chada, interactive sales director.
Źródło: mat. pras.