w

Wystartowała kampania Eski ROCK: Nie mamy hamulców

EskaROCK_Nie-mamy-hamulcow

Pod hasłem „Nie mamy hamulców” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Eska ROCK. Potrwa do końca listopada.

„Hasło Nie mamy hamulców najlepiej oddaje charakter Eski ROCK – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeń” – mówi Andrzej Descours, Dyrektor Komunikacji Marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska ROCK.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski ROCK), telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.

Kreację przygotowała Agencja BRANDBURGER, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.

Eska ROCK, obchodząca w tym roku 21. urodziny, nadaje na falach FM w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu. Stacja gra szeroko pojętą muzykę rockową – od klasyków z lat 70. po nowości, na antenie pojawia się wiele audycji autorskich, m.in. Marcina Mellera, gospodarza cotygodniowej „Melliny”, Krzyśka Sokołowskiego, wokalisty Nocnego Kochanka, czy dziennikarza muzycznego Hirka Wrony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-commerce w Polsce 2025 [raport Gemius]

E-commerce w Polsce 2025 [raport Gemius]

retail

Polski rynek retail mediów w tym roku urośnie do wartości 1,8 mld zł