Marka Triumph startuje z kampanią Comfort My Way, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Jedną z ambasadorek kampanii została aktorka Joanna Koroniewska.
Triumph rozumie komfort jako pozytywne nastawienie do życia, ale jednocześnie zdaje sobie sprawę, że dla każdego z nas może on znaczyć coś innego. Poprzez kampanię Comfort My Way marka zachęca kobiety do odnalezienia swojego własnego komfortu, unikalnego zarówno dla nich samych jak i ich ciała. Komfortu, który wzmacnia pewność siebie i pozwala cieszyć się życiem we wszystkich jego aspektach, każdego dnia.
Każda z nas jest inna, ale w wyjątkowy sposób łączy nas potrzeba komfortu i bycia naprawdę sobą. Każdego dnia, na swoich własnych warunkach. Komfort to nie tylko stan relaksu, to nastawienie do życia i samej siebie. To moja wewnętrzna zgoda na to, jaka jestem. Potwierdzenie, że dobrze mi ze sobą i swoim ciałem – mówi Joanna Koroniewska, ambasadorka kampanii Triumph.
Zwiastunem kampanii Comfort My Way jest video i cover popularnej piosenki Backstreet Boys ,I want it that way”, nagrany przez cztery ambasadorki z różnych krajów europejskich, w tym Joannę Koroniewską. Oryginalne słowa piosenki zostały zastąpione specjalnie napisanym tekstem, który zachęca do cieszenia się komfortem na swoich własnych zasadach:
“No matter if it’s night or day
We always want to be ourselves
Let that feeling make my day
I want it my way”
ZOBACZ VIDEO COMFORT MY WAY:
Dlaczego w kampanii Comfort My Way marka sięgnęła akurat na piosenkę? Bo śpiewanie jest czymś, co często nieświadomie robimy, kiedy jesteśmy szczęśliwi, zrelaksowani i czujemy się komfortowo.
Kobiety i ich potrzeby związane z prowadzonym stylem życia, leżą u podstaw wszystkiego, co robimy. Jako marka, która prowadzi stały dialog z naszymi klientkami, rozumiemy, że komfort nie jest już tylko zarezerwowany dla chwil spędzanych wyłącznie w domu. Chodzi o sposób myślenia, który pozwala kobietom czuć się dobrze we wszystkich dziedzinach ich życia, począwszy od tego, jak się ubierają, co robią, a skończywszy na tym, jak żyją. To poczucie jest bardzo indywidualne i powinno być naprawdę celebrowane – mówi Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe.
Klientki Triumph także będą mogły zaangażować się w projekt Comfort My Way poprzez udział w personalizowanej sesji bra-fittingu w wybranych salonach Triumph. Dzięki możliwości umówienia się z brafitterką na konkreny dzień, specjalnie przygotowanej przymierzalni
i wcześniej wypełnionej ankiecie, brafitting salonie Triumph stanie się wyjątkowym doświadczeniem.
Kampania Comfort My Way z udziałem Joanny Koroniewskiej wystartuje 4 kwietnia br. i obejmie social media, działania digital oraz PR. Wizerunek Joanny Koroniewskiej będzie także obecny w witrynach salonów Triumph i salonów partnerskich w Polsce.