Wystartowała nowa kampania jednej z marek firmy Mlekpol – Maślanki mrągowskiej “Nie jestem byle kim, nie jem byle czego”.
Start właściwej kampanii poprzedziło wypuszczenie teasera z dającym do myślenia hasłem “Nie jestem byle kim”
Kreacje intrygowały i wzbudzały dyskusje w mediach społecznościowych. Wiele osób miało wrażenie, że chodzi o kampanię społeczną.
Kampania reklamowa dotyczy jednak produktu spożywczego. Na stronie www.niejembyleczego.pl możemy znaleźć informacje dotyczące korzyści ze spożywania maślanki, przepisy na śniadanie, obiad i kolację oraz porady eksperta.
Można by powiedzieć, że jeśli teaser zainteresował ludzi i weszli na stronę to znaczy, że działa tak, jak powinno. Ale, zastanawiamy się, czy rzeczywiście takie działanie na emocjach jest niezbędne, żeby osiągnąć sukces marketingowy.
5 Comments
Skomentuj3 Pings & Trackbacks
Pingback: LiquidThread wygrywa obsługę influencer marketingu marki Lidl
Pingback: Prowadzisz? Odłóż telefon - PZU z kampanią społeczną
Pingback: Quebonafide w reklamie Allegro