Jeśli zwycięży w tegorocznym turnieju U.S. Open, Serena Williams zostanie pierwszą tenisistką od 1988 roku, której udało się zdobyć Wielkiego Szlema w ciągu jednego roku kalendarzowego. Serena Williams jest wzorem sportsmenki, a jej karierą dowodem na siłę determinacji, która może przenosić góry. Nie dziwi więc, że marka Gatorade wybrała właśnie ją na swoja ambasadorkę i stworzyła kampanię godną jej sukcesów pod hasłem „Win From Within”.
W serii czterech filmów obserwujemy drogę Sereny na szczyt i poznajemy jej przemyślenia na temat relacji z ojcem i siostrą Venus, która również odnosi sukcesy na korcie. W pamięć zdecydowanie najlepiej zapada pierwszy z nich, w którym mała Serena udziela genialnej odpowiedzi na zadane jej pytanie.
Elementem kampanii jest również seria 21 grafik symbolizujących 21 zwycięstw Sereny Williams w czterech największych turniejach: Australian Open, French Open, Wimbledonie i U.S. Open. Każda z nich jest utrzymana w innym stylu, a wszystkie zostały połączone w mural na Brooklinie.
U.S. Open
French Open
Australian Open
Wimbledon
Jeden komentarz