w ,

“The museum is dead. Long live the museum”

Podobno coraz więcej  ludzi trzeba zachęcać do odwiedzania muzeów, więc poniżej prezentujemy kilka przykładów reklam 'muzealnych’ 🙂

Case study kampanii dla Museum of London: Streetmuseum

Kampania wykorzystuje nowe technologie,  żeby komunikować się z odbiorcami w sposób dla nich zrozumiały. Genialnie proste 🙂
Google wykorzystało swoje aplikacje, żeby „przybliżyć” (dobre słowo) muzea:

Prado w Madrycie (google earth):

Tu do obejrzenia przez Google Maps>>

I ostatnio pojawiło się w Google Cultural Institute, dzięki któremu możemy zwiedzać m.in.: MoMA, Tate, Uffizi… Piękna rzecz.

A na koniec, wciąż najlepsza, kampania Saatchi&Saatchi dla Victoria&Albert Museum w Londynie:

“the museum is dead. Long live the museum”

Vamuseum1

Rak na wkurwie

Rak na wkurwie

Muzyczna interluda*

Muzyczna interluda*