w

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór – głos kobiet ma znaczenie

Kampania profrekwencyjna to twój wybór - głos kobiet ma znaczenie 3

Wiele młodych kobiet w Polsce wyraża niechęć do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych, mimo że mają jasną wizję kraju, w którym chciałyby żyć. W odpowiedzi na ten trend Fundacja Batorego oraz Inicjatywa Głos Kobiet – organizacje promujące prawa kobiet – uruchomiły kampanię pod hasłem „To Twój Wybór”. Kampania ma na celu podkreślenie znaczenia głosu każdej kobiety w kształtowaniu przyszłości Polski.

Choć w Polsce jest ponad 1,4 mln więcej kobiet niż mężczyzn uprawnionych do głosowania, wiele z nich rezygnuje z tego prawa. Jest to szczególnie zauważalne wśród młodszej populacji, która stanowi ważny segment wyborczy przekraczający 3 mln osób.

Kampania profrekwencyjna to twój wybór - głos kobiet ma znaczenie 3

Kampania profrekwencyjna to twój wybór - głos kobiet ma znaczenie 3

Kampania profrekwencyjna to twój wybór - głos kobiet ma znaczenie 3

Kampania profrekwencyjna to twój wybór - głos kobiet ma znaczenie 3

By zrozumieć, dlaczego tak wiele młodych kobiet nie uczestniczy w wyborach, przeprowadzono badania. Wynikało z nich, że niektóre kobiety nie identyfikują się z żadną z partii, a inne czują, że ich głos nie ma znaczenia. Kampania skoncentrowała się więc na przekonaniu, że wybór nie zawsze dotyczy kandydata, ale też kwestii, które są ważne dla każdego.

Profesjonalni specjaliści z agencji VMLY&R oraz domu mediowego Mindshare pracowali społecznie nad koncepcją kampanii. Opracowano różne materiały promocyjne, w tym spoty telewizyjne i radiowe, reklamy w przestrzeni miejskiej oraz materiały online. Wszystko to, by podkreślić, jak ważne jest uczestnictwo w wyborach i dokonanie własnego, indywidualnego wyboru.

W kampanii wzięło udział wielu partnerów, którzy zdecydowali się pracować społecznie, aby przekazać ten ważny przekaz i zachęcić młode Polki do oddania swojego głosu w nadchodzących wyborach.


  1. Netflix x Lacoste, czyli Demogorgon zamiast kultowego krokodyla
  2. Reklama z żubrem ma prawie 20 lat. Kampania, która zakorzeniła się w polskiej kulturze
  3. Greenwashing, czyli jak firmy pod pozorem proekologicznych działań próbują zwiększać zyski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

25 lat google

Funkcje GA4, o których nie miałeś pojęcia

Saatchi & saatchi wygrywa przetarg answear

Saatchi & Saatchi wygrywa przetarg Answear