w , ,

Sztuka pomagania czworonogom. Zapraszamy na czwarty charytatywny wernisaż Michała Torzeckiego Win:Win

Pomoc schroniskom

2020 rok jest inny niż wszystkie, jednak niezależnie od sytuacji na świecie w schroniskach nadal są psy, które potrzebują pomocy. W związku z tym artysta Michał Torzecki oraz firma Daftcode już po raz czwarty zapraszają na wernisaż charytatywny Win:Win. Goście wydarzenia zobaczą 11 wyjątkowych obrazów, osobiście poznają sportretowane psy i będą mogli kupić cegiełki na ich rzecz. Wydarzenie odbędzie się 24 września w godz. 18:00–22:00 w Elektrowni Powiśle z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.

Win:Win to świetna okazja, żeby w otoczeniu sztuki wesprzeć psy ze schroniska, poznać ich charaktery, a nawet znaleźć czworonożnego kompana na całe życie. Michał Torzecki, autor projektu, zaprezentuje w Elektrowni Powiśle portrety wybranych podopiecznych Schroniska w Korabiewicach Viva oraz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem i to te dwie placówki otrzymają wsparcie w tegorocznej edycji wydarzenia.

Pomoc schroniskom

W tym roku Win:Win we współpracy z Daftcode pomaga do kwadratu: będziemy wspierać jednocześnie dwie różne organizacje i to na dwa sposoby. Na miejscu będzie można kupić obrazy, sitodruki i inne gadżety, z których dochód zostanie w 100% przekazany wspomnianym placówkom. Druga forma pomocy to możliwość adopcji sportretowanych psów. Ci, którzy pozytywnie przejdą proces adopcyjny, w dowodzie wdzięczności otrzymają obraz swojego psiaka w prezencie. W każdym wypadku obie strony wygrywają, stąd nazwa Win:Win – tłumaczy Torzecki.

W poprzednich trzech edycjach Win:Win Michał Torzecki zebrał dla schronisk prawie 110 tysięcy złotych.

Na wernisaż zapraszamy 24 września na teren przed Elektrownią Powiśle. Dokładna lokalizacja będzie uzależniona od pogody. Aktualne informacje będą publikowane na wydarzeniu na Facebooku. Wstęp wolny.

Partnerzy wydarzenia: Elektrownia Powiśle, Schronisko w Korabiewicach Viva, Fundacja Azylu pod Psim Aniołem, Lilou.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2/3 Polaków rozważa zakup smartwacha [badanie Ipsos dla Huawei]

BIMI: Brand Indicators for Message Identification