Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk dla Empik Foto

Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i grafikami.

Z Internetu wprost do rąk

W wyniku współpracy z twórcami internetowych komiksów i rysunków satyrycznych powstały specjalne edycje kubków, plakatów, koszulek, poduszek czy toreb, a tym samym wirtualne komiksy i rysunki trafiły do realnego świata. Od teraz ilustracja, która wyraża doświadczenia danej osoby, może towarzyszyć jej podczas porannej kawy czy zakupów albo stanowić dekorację sypialni.

Empik Foto już od wielu lat specjalizuje się w materializowaniu cyfrowego świata – czy to poprzez wywoływanie zdjęć, czy tworzenie fotoksiążek i fotoobrazów. W Internecie jest wielu utalentowanych rysowników i grafików, a my mamy możliwość i chcemy zaprezentować ich twórczość nowym odbiorcom poprzez nasze produkty – mówi Damian Sękala, prezes Empik Foto.

Trafne i przewrotne ilustracje życiowych absurdów

Do tej pory autorskie kolekcje dla Empik Foto stworzyła czwórka artystów. Każdy z autorów grafik – Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk – posiada odrębny, charakterystyczny styl. Dostępne gadżety spodobają się zatem osobom o różnym poczuciu humoru i estetycznych preferencjach.  

Rynn Rysuje zbiera w swoich rysunkach obserwacje z życia, komentując najróżniejsze sytuacje, które nas wszystkich otaczają. W zmaganiach autorkę wspiera jej kot Agrafka, a pokonanie trudności ułatwia przepełnione dowcipem podejście. Rysunki Rynn to codzienne rozweselacze, które chce się mieć dookoła.

empik foto

Bazgram jest internetowym komiksem wypełnionym absurdalnym humorem, trafnymi spostrzeżeniami i przewrotnymi historiami. Autor w prostej formie przedstawia swój świat, który często może wydawać się bardzo dziwny. Gdyby jego rysunki potrafiły mówić, to i tak by się nie odezwały, poklepując wszystkich z politowaniem po ramieniu.

Życie-na-kreskę to czasem zabawne, czasem poważne, ale zawsze trafne podsumowanie życia społecznego. Rysowniczka w swoich pracach umieszcza rozgadane kury, nieomylne muchy, niezwykłego kota czy siebie samą wraz z jej znajomymi. Jej prace dodają otuchy w konfrontacji z wyzwaniami każdego dnia.

Grafikk Jasikk w Internecie publikuje niezwykłe rysunki z nurtu one line art, tworzone jedną, nieprzerwaną kreską. Autorka w lekkim stylu portretuje otaczających ją ludzi oraz świat, a efektem jej pracy są pełne subtelności kształty, które odnajdują się w każdym wnętrzu.

Z humorem naprzeciw wyzwaniom

Otaczanie się przedmiotami, które cieszą, może okazać się zbawienne. Z rozweselającej mocy swoich grafik zdaje sobie sprawę Rynn Rysuje, która, gdyby mogła umieścić swoje rysunki na dowolnym przedmiocie na świecie, wybrałaby arkusze maturalne.

Pamiętam stres patrzenia na kopertę arkusza i jakieś takie poczucie, że oto ważą się losy mojego życia. Fajnie byłoby ten stres rozładować i jakoś humorystycznie przekazać, że hej – wbrew pozorom, wszystko będzie dobrze, niezależnie od wyniku – tłumaczy rysowniczka.

Natomiast Bazgram widziałby swoje prześmiewcze komiksy na Pałacu Kultury:

Byłoby miło zobaczyć kogoś w koszulce z moim nadrukiem, ale byłoby nawet odrobinę milej, gdyby moje rysunki wyświetlały się z rzutnika, kadr po kadrze, 24/7, na Pałacu Kultury – żartuje artysta.

Kolejne projekty już w planach

Empik Foto zamierza już niebawem wprowadzić do sprzedaży kolejne autorskie kolekcje. Każdy artysta, który marzy o własnej serii gadżetów, może zgłosić chęć współpracy z marką pod adresem wspolpraca@empikfoto.pl.

Jesteśmy otwarci na propozycje ze strony grafików, designerów i rysowników. Szukamy ciekawych wizualnych form, które mogą być początkiem interesującej artystycznej współpracy – mówi Paulina Burzyńska, dyrektor zarządzająca Empik Foto.

 

Zobacz też: Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *