Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Adoptuj człowieka – nowa kampania Pedigree

Schronisko dla zwierząt do straszne miejsce. Wchodzisz i widzisz ciekawskie mordki psów, które proszą, żebyś wybrał własnie jego...

Pedigree w nowej kampanii przygotowanej przez BBDO odwraca tę sytuację. Tu ludzie zamknięci w klatkach rywalizują o uwagę zwierzęcia.

Taka zmiana ról ma zwrócić uwagę na problem psów w schroniskach, ale też jest  jest zainspirowana słowami wielu ludzi, którzy mówiąc o nowym zwierzaku przygarniętym ze schroniska, mówią “to on mnie wybrał”.

W obecnych czasach człowiek jest praktycznie przyklejony do swojego komputera, telefonu czy pada. Jeśli pojawia się w naszym życiu zwierzak, to “wychodzimy z naszej klatki”, dlaczego czasami tak bardzo szukamy kontaktu ze zwierzakiem, jak on z nami.

czytaj:   Szeryf i Hipis na nowych etykietach piwa z Gościszewa

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *