w

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt

Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński z tytułami Associate Creative Directors. Zespół awansował na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt.

Adrian zwierzyński i kamil kuć awansują w 180heartbeats + jung v matt
Adrian zwierzyński i kamil kuć awansują w 180heartbeats + jung v matt

Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Prace Zwierzyńskiego łączą nowe technologie digitalowe ze światem analogowym. 

Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów. 

Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina. Ostatnia kampania #hakujemy_hit cieszy się niesłabnącą popularnością. Ich prace były nagradzane między innymi na KTR i Best of Facebook.

“Talent, kreatywność oraz dbałość o jakość i relacje z klientem są niewątpliwymi atutami tego zespołu. Przez ostatnie lata do wymienionych doszła także dojrzałość biznesowa, poparta licznymi projektami dla Google, Youtube, Zalando czy CloudsFest. Nie mam wątpliwości, że nowe stanowiska wzmocnią całą agencyjną kreację oraz, że w pełni oddają kompetencje Adriana i Kamila, bo praca z tym zespołem to ekscytująca przygoda.” – komentuje Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats+Jung v Matt. 

Dział kreacji i designu 180heartbeats + JUNG v MATT liczy obecnie dwadzieścia osób i zarządza nim Michał Sęk.

Netflix w polsce

Netflix chce nagradzać twórców za sukces. Serwis wprowadza pilotażowo nowy system dodatkowych wynagrodzeń w Polsce

E-commerce i omnichannel w 2023 roku. Na jakie wyzwania trzeba się przygotować?