w

Agencja Piazza rozszerza kompetencje o reprezentację artystów

agencja piazza
agencja piazza

Agencja Piazza, dotychczas znana przede wszystkim z realizacji sesji zdjęciowych oraz produkcji video contentu, rozszerza swoją ofertę o reprezentację artystów i talentów. To naturalny krok w rozwoju agencji, która na co dzień współpracuje z twórcami, markami i agencjami reklamowymi, budując spójne i jakościowe projekty wizerunkowe.

W swoim portfolio Piazza ma realizacje edytoriali do magazynów Vogue i Harper’s Bazaar, a także produkcje kampanii takich marek jak Apart, Elixa, Reserved, HalfPrice, Solar i Yves Rocher. Agencja na stałe współpracuje również z pionem produkcyjnym polskiej edycji Top Model, realizując wybrane sesje zdjęciowe do programu. Piazza stopniowo rozszerza zakres swoich usług, oferując nie tylko produkcję contentu, ale także kreację, organizację eventów i projektów specjalnych, a teraz również reprezentację artystów. Dzięki doświadczeniom w branży fashion, beauty i lifestyle, agencja zapewnia swoim talentom unikalne zaplecze kreatywne i dostęp do projektów o najwyższej jakości realizacyjnej.

Nowy obszar działalności obejmuje kompleksowe wsparcie artystów – od negocjacji kontraktów, przez budowanie ich wizerunku i strategii komunikacyjnych, aż po rozwój długofalowych relacji z markami. Pierwszymi reprezentowanymi przez agencję talentami są fotograf – Jakub Pleśniarski, make up artist – Aga Wilk oraz hair stylist – Adrian Własiuk.

Od początku działalności blisko współpracowaliśmy z twórcami, którzy stali się częścią wielu naszych projektów. W pewnym momencie naturalnym krokiem było wyjście poza samą produkcję i zaproponowanie im partnerskiej reprezentacji. Chcemy łączyć marki z artystami w sposób autentyczny, dbając zarówno o jakość komunikacji, jak i o długofalowe korzyści dla obu stron – mówi Joanna Majkowska, założycielka agencji Piazza.

Piazza planuje stopniowo powiększać swoje portfolio talentów, koncentrując się na artystach związanych ze światem mody, fotografii i kultury digital. Rozszerzenie działalności wpisuje się w trend agencji 360°, które łączą kompetencje produkcyjne, kreatywne i managerskie, oferując klientom pełniejsze wsparcie w obszarze strategii i egzekucji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

unitra

Unitra x Ekstrakt

blik

Agencje Publicis Groupe Polska dla BLIKA