Od września 2023 r. za działania marki Pracuj.pl w social mediach odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Agencja prowadzi działania marki na Facebooku i Instagramie.
Agencja Nie Do Ogarnięcia realizuje projekty dla Pracuj.pl od 2021 roku. W tym czasie odpowiadała m.in. za działania promocyjne dla czterech edycji Festiwalu Pracy Jobicon i realizowała multikanałową kampanię „Każde doświadczenie ma znaczenie” skierowaną do osób wchodzących na rynek pracy.
Od 2022 ANDO obsługuje instagramowy profil Jobstarter, łączący młode osoby poszukujące pracy i pracodawców, a także adaptuje kampanie marki Pracuj.pl do digitalu i social media. Od 2023 roku wspiera komunikację Pracuj.pl do profesjonalistów z branż HR i EB.
W drugiej połowie tego roku, zdecydowaliśmy się powierzyć Agencji Nie Do Ogarnięcia obsługę naszych mediów społecznościowych. Ważną kwestią jest dla nas wsparcie partnera, który ma doświadczenie w kategorii Praca. Od samego początku naszej współpracy przy tym projekcie, wyraźnie widoczna jest wysoka jakość prowadzonych działań. Pomaga w tym zaangażowanie i elastyczność Agencji Nie Do Ogarnięcia. Warto podkreślić, że wkład merytoryczny zespołu Social Media Pracuj.pl, wsparty wiedzą o rynku pracy, idealnie współgra z kreatywnością i doświadczeniem ANDO. Ich praktyczne doświadczenie w tworzeniu angażujących treści przyczynia się do lepszego dopasowania Instagrama i Facebooka do potrzeb jego użytkowników. Merytoryka, oprawa graficzna, atrakcyjne formaty oraz konsekwentne wdrażanie nowej strategii Pracuj.pl stanowią kluczowy element naszego podejścia do prowadzenia kanałów META – mówi Anna Hołdyńska, Koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu Pracuj.pl