Havas Creative Network wzmacnia swoje kompetencje w zakresie digital marketingu oraz zintegrowanego procesu obsługi klienta.
W grudniu 2023 roku jako Digital & Social Activation Director do Havas Warsaw dołączył Robert Olszewski a stanowisko Client Service Directora objęła Anna Myślińska.
W swojej nowej roli Robert Olszewski będzie wzmacniał kompetencje zespołów Havas Creative Network w obszarze digital marketingu i social mediów. Przez ostatnie 6 lat był związany z Facebookiem/META, gdzie na stanowisku Creative Strategist CEE wspierał kluczowych klientów w regionie oraz ich agencje marketingowe w wykorzystywaniu potencjału reklamowego METY, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Instagrama, Facebooka, Messengera, WhatsAppa oraz platformy Spark AR.
Nowo utworzone stanowisko Roberta pokazuje, jak dużą wagę w Havas Creative Network przykładamy do komunikacji digitalowej. Nie tylko pod kątem samej warstwy kreatywnej, ale także rozumienia procesów i mechanizmów, które w środowisku digitalowym skutecznie wywołują pożądane reakcje konsumentów. Siła naszej różnorodności w ramach Havas Creative Network polega na sprawnej współpracy poszczególnych zespołów. Ufam, że Ania doskonale sprawdzi się w roli managera odpowiedzialnego za proces client service. – komentuje Dorota Mazur, CEO Havas Creative Network.
Anna Myślińska odpowiadać będzie za proces obsługi klienta w Havas Warsaw, a także za rozwój biznesów zintegrowanych w ramach Havas Creative Network. Anna posiada ponad 22 lata doświadczenia w branży reklamowej, w poprzedniej agencji – BBDO − spędziła 18 lat, ostatnio na stanowisku Account Directora.