Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

#agencyjnytrashchallenge: branża kreatywna przyłącza się do akcji sprzątania świata

Obok pojedynku na kreatywne koncepcje, rywalizacja w sprzątaniu świata. Wspólny cel? Czyste i zadbane miasta bez śmieci. Grupa Me & My Friends z Wrocławia włączyła się do społecznej akcji #trashchallenge i rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge. 

W ubiegły piątek 5 kwietnia, w ramach akcji drużyna Grupy Me & My Friends wspólnymi siłami posprzątała okolice mostu Szczytnickiego we Wrocławiu. Korzystając z pięknego wiosennego popołudnia, kreatywny zespół zamienił przestrzeń biurową na zielone otoczenie i zakasał rękawy do pracy. W ciągu dwóch godzin zebrał ponad 20 worków odpadów, które zaśmiecały tereny nad Starą Odrą w centrum miasta – ulubione miejsce spacerów dla wielu rodzin z dziećmi, amatorów sportu i studentów.
Grupa Me & My Friends podzieliła się zdjęciami efektów swojej pracy na swoim profilu na Facebooku, inicjując #agencyjnytrashtagchallenge. Rękawica została rzucona!
Wyzwanie na pojedynek w sprzątaniu otrzymało 11 agencji z największych polskich miast: GoldenSubmarine, 180heartbeats + JUNG v MATT, GONG, K2, VMLY&R Poland, Walk.Agency, Publicon., Ogilvy Poland, Saatchi & Saatchi IS, DDB Warszawa oraz Dziadek do orzechów.
To dopiero początek, ponieważ każda agencja marketingowa w Polsce może dołączyć do rywalizacji, a także nominować kolejne do udziału.
Wszystkie agencje mają na starcie równe szanse. Zadba o to firma Paclan – marka produktów gospodarstwa domowego, takich jak gąbki, ściereczki, rękawiczki czy worki na śmieci. Każdy uczestnik wyzwania #agencyjnytrashchallenge może otrzymać od niej produkty potrzebne do wykonania zadania, czyli worki na śmieci i rękawice.
Globalne wyzwanie #trashtag podbija Internet od kilku tygodni i nieustannie zyskuje na popularności. W porównaniu do poprzednich wyzwań, akcja zaskarbiła sobie ogromną sympatię internautów — w końcu chodzi o działanie w dobrej sprawie, a konkretniej o posprzątanie zaśmieconego miejsca i podzielenie się efektami „przed i po” w kanałach social media.
W Polsce akcję nagłośnił portal Wirtualna Polska, który pod hasłem #trashchallengeMEDIA zaangażował do działania redakcje dziennikarzy w całym kraju.
czytaj:   Rozwój SHOWROOM na rynki zagraniczne

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *